COMANDĂ - PLATĂ - LIVRARE

Cum comand?

Comenzile se pot face telefonic sau online, pe www.coltuldemakeup.ro. Pe cât de simplu, atât de rapid. Pașii sunt simpli: alegi varianta/cantitatea, adaugi produsele dorite în coș, completezi datele de facturare și livrare, trimiți comanda.

De asemenea ai posibilitatea de a crea un cont pentru a păstra evidențele comenzilor tale și pentru a beneficia de unele facilități.

Cum plătesc?

Comenzile se pot achita Ramburs (cash chiar la primirea produselor), online prin card bancar sau prin OP (ordin de plată). Limitele de plata cash sunt până în 10.000 de lei, pentru persoane fizice și până în 5000 de lei, pentru persoanele juridice.

 

Nu pot efectua plata cu cardul, îmi apare o eroare. Ce pot să fac?

Dacă primești un mesaj de eroare privind plata nereușită prin intermediul cardului bancar, poți verifica următoarele detalii:

  • verifică din nou codul CVN (cele 3 cifre ce se regăsesc în partea din spate a cardului)
  • ai grijă să introduci toate caracterele codului de securitate primit prin sms sau aplicație
  • verifică valabilitatea cardului
  • verifică ca datele de pe card să fie introduse corect

Cum beneficiez de livrare gratuita?

Colțul de Makeup va suporta costul livrării comenzilor care au o valoare totală mai mare de 119 lei.

Mai multe detalii despre livrare poți găsi în cadrul paginii “Livrarea și plata produselor

Ce avantaje au comenzile online?

Avantajele sunt multiple. De exemplu:

  • Comenzile pot fi înregistrate oricând, la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor
  • Poți verifica direct din contul tău traseul comenzii de la înregistrare până la livrare
  • Ai la îndemâna oricând istoricul comenzilor tale și produsele comandate

 

Ce se întamplă dacă nu ridic comanda?

Comenzile neridicate presupun unele costuri de transport și depozitare din partea firmei de curierat, care vor trebui suportate de compania noastră. De aceea, împotriva persoanelor care nu au ridicat comanda se vor lua unele măsuri cum ar fi:

  • anularea oricăror beneficii din partea companiei noastre
  • limitarea drepturilor contului pe site-ul nostru
  • plata următoarelor comenzi va trebui achitată în avans sau ordin de plata (OP) sau cu card bancar.

 

Cum pot modifica sau anula o comandă activă?

Procesul este simplu și rapid. Dacă comanda ta este eligibilă pentru a fi modificată sau anulată, poți contacta consilierul desemnat. Datele de contact se pot găsi la pagina de CONTACT.

Indiferent de sumă sau modalitatea de plată, banii se vor returna prin transfer bancar.

ALTE ÎNTREBĂRI

Contact și program de lucru

Informații despre date de contact, cât și programul de lucru se găsesc pe pagina de CONTACT.

  • Programul de lucru pentru comenzile online este de Luni până Vineri de la 09:00 – 16:00.

 

Mi-am uitat parola, cum mă loghez?

Oricând poți să setezi o nouă parolă, tot ce trebuie să faci este să faci click pe “Resetează parola“, sub formularul de conectare. Ți se va cere adresa de mail pentru logare (adresa pe care s-a facut contul) și după urmărirea instrucțiunilor vei putea seta o parolă nouă.

Te interesează să revinzi produsele noastre?

Dacă reprezinți o companie și ești interesat/ă să revinzi produsele noastre contactează-ne și îți vom da mai multe detalii despre beneficiile unei colaborări.

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Da. În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile și doar pentru facturile ce depășesc valoarea de 1000 de lei.

Pentru a solicita o refacturare, te rugăm să contactezi consultantul tău.

Am comandat online, dar nu am primit factura. Cum trebuie să procedez?

Imediat după ce comanda a fost facturată o să primești un email cu factura. Dacă aceasta nu a ajuns la tine, poți să-ți contactezi consultantul, iar acesta va retrimite factura în cel mai scurt timp.

Cum returnez un produs?

Metoda e foarte simplă! Verifică dacă produsul pe care dorești să-l returnezi este eligibil pentru retur și apoi completeză formularul de returnare, pe care îl găsești în partea de jos a paginii “Politica de retur“.
Mai multe detalii referitoare la Returul produselor poți găsi în cadrul paginii “Politica de retur“.

În cât timp primesc banii înapoi în urma returului?

Colțul de Makeup îți va rambursa în cel mai scurt timp contravaloarea produselor. Termenul maxim este de 14 zile calendaristice de la primirea produselor la sediul nostru.